Чари енциклопедија
Advertisement
Овен Грант
Owen Grant
Име
Овен Грант
Место рођења
-
Датум рођења
...-2008
Раса
Белац
Статус
Смртник, убијен
Породица
-
Показане моћи
-
Тумачио/ла је
Ник Стејбил

Овен Грант је био један од Фибиних љубавних краткотрајних симпатија и одабрана жртва Сукубе. Убиле су га вештичини следбеници годинама касније.

Историја[]

Она је мушко, човече, мушко![]

Овен је доктор и бивши члан агенције "Лепа романса" 1999.-те. Наишао је на Фиби када се уписивао а када су се руковали Фиби је добила визију како Овена напада Сукуба. Касније, на журци "лепе романсе" у П3, Фиби је примила још једну психичку везу са Сукубом и видела да сукуба тражи Овена. Фиби је довикнула "Менију"(односно Пру ) која је са својим моћима ударила Овена који је прелетео преко собе. Дерил је убрзо ухапсио Менија и Овена, одводећи их обојицу у затворске ћелије. Пајпер и Фиби убеђују Дерила да пусти Менија из затвора, али такође и да држе Овена под заштитничким надзором док не униште Сукубу. Након што је сукуба уништена, Овен је пуштен и одлази на састанак са Фиби на концерт The Cranberries.

Изгубљени невини[]

У трећем издању стрипова Зачараних, откривено је да је Овен, заједно са још неколико невиних, мистично убијен у покушају васкрснућа Извора Свег Зла.

Advertisement