Charmed Wiki
Advertisement

Levitatie is het magische vermogen om de zwaartekracht te trotseren en een paar meter in de lucht te stijgen. Levitatie kan gezien worden als een zwakkere vorm van Vliegen.

Phoebe kreeg deze kracht in het begin van seizoen 3. Het werd haar tweede kracht, na haar visioenen.

Levitation

Phoebe verloor deze kracht eind seizoen 6 samen met haar visioenen en empathie, omdat ze teveel op hen zou vertrouwen. In seizoen 9, de stripreeks, verdient ze hem terug. De reden dat deze kracht uit de serie werd geschreven, was omdat het te duur werd.

Activeren van levitatie[]

Phoebe activeerde deze kracht in het begin door angst. Later, toen ze hem beter controleerde, activeerde ze hem door haar armen in de lucht te hijsen.

Gebruik[]

Begin[]

Toen Phoebe deze kracht pas kreeg, kon ze hem nog niet controleren. Ze kon alleen in de lucht stijgen. In de lucht kon ze zich niet voortbewegen. Daarom gebruikte Prue haar telekinese op Phoebe als ze in de lucht hing.

Later[]

Later, in seizoen 4, controleerde ze haar kracht volledig. Ze kon nu zelfstandig voortbewegen en kiezen wanneer ze hem activeerde. Ze gebruikte hem vaak in haar gevechten.

Gevechten[]

Phoebe gebruikt deze kracht zowel aanvallend als verdedigend. Aanvallend om bijvoorbeeld te schoppen, verdedigend om bijvoorbeeld vuurballen te ontwijken.

Krachtversterking[]

Behendigheid[]

Agility

Levitatie verhoogt je reflexen en snelheid.

Advertisement